Ритейл парк

Много предложения, един адрес

Търговска локация с бъдеще

Клиентски магнит с потенциал

Ако няколко атрактивни доставчика са свързани на едно място, се повишава притегателната сила за клиентите – това е голямата сила на ритейл парковете. В тях може да се открие всеобхватно предложение на най-различни асортименти и услуги, достъпът е лесен, пътищата между отделните магазини са къси и има достатъчно паркоместа. Нашите филиали при това са важен гарант за клиентопоток и атрактивност.

Силни концепции

Възможности на ритейл парка

Ритейл парковете съчетават множество обекти и услуги под един покрив и са перфектната опция за повишаване на атрактивността на локацията. Има различни възможности за реализиране на ритейл паркове заедно с Lidl.

  • Представяне на стоките

    Концепция за храни

    Модерно е и представянето на стоките заедно с новите take-away концепции с предложения за пресни печива или кафе to-go във филиалите.

  • За околната среда

    Устойчива техника

    И при ритейл парковете ние залагаме на устойчива техника, като напр. LED осветление и съобразена с екологичните изисквания отоплителна и хладилна техника.

  • Архитектура

    Щедро и светло

    Щедра пространствена концепция, модерна архитектура и услуги като клиентски тоалетни осигуряват комфортно прежияване при пазаруването.

Критерии за локации за недвижими имоти

Показатели и изисквания

Като собственик или наемател – Lidl използва оптимално потенциала на ритейл парковете. Заедно ние откриваме правилната стратегия за Вашето локация.

Клиентски паркоместа:удобен достъп.
Локации:за покупка, за наем или право на строеж.
Наемател:атрактивен микс за наематели.
Площ на имот:застроен и незастроен с всякакви размери.
Проекти:нови проекти или преустройства
търговска залаза наемане от 1000 м².

Желаете повече информация?

Вашето запитване към нас

С удоволствие ще отговорим на всички Ваши въпроси за нашите ритейл паркове или за някоя от концепциите ни за филиал. Ще се радваме да получим известие от Вас!