Търговска локация с бъдеще
Клиентски магнит с потенциал
Ако няколко атрактивни доставчика са свързани на едно място, се повишава притегателната сила за клиентите – това е голямата сила на ритейл парковете. В тях може да се открие всеобхватно предложение на най-различни асортименти и услуги, достъпът е лесен, пътищата между отделните магазини са къси и има достатъчно паркоместа. Нашите филиали при това са важен гарант за клиентопоток и атрактивност.
Силни концепции
Възможности на ритейл парка
Ритейл парковете съчетават множество обекти и услуги под един покрив и са перфектната опция за повишаване на атрактивността на локацията. Има различни възможности за реализиране на ритейл паркове заедно с Lidl.
Критерии за локации за недвижими имоти
Показатели и изисквания
Като собственик или наемател – Lidl използва оптимално потенциала на ритейл парковете. Заедно ние откриваме правилната стратегия за Вашето локация.
Клиентски паркоместа: | удобен достъп. |
---|---|
Локации: | за покупка, за наем или право на строеж. |
Наемател: | атрактивен микс за наематели. |
Площ на имот: | застроен и незастроен с всякакви размери. |
Проекти: | нови проекти или преустройства |
търговска зала | за наемане от 1000 м². |